Chevy Trax Forum banner

2024 Chevy Trax LT Remfout

1 reading
27K views 64 replies 26 participants last post by  Ctreviso21  
#1 ·
Ik heb net een gloednieuwe 2024 Chevy Trax gekocht. Ongeveer tien dagen na het rijden ging er elke ochtend een controlelampje branden en verscheen de melding 'remfout' op het bestuurdersdisplay, die me informeerde dat de maximale snelheid nu 43 mph was. Ik heb er een dag of twee niet mee gereden en probeerde het elke dag opnieuw om te zien of de fout zou verdwijnen. Precies twee weken na het rijden vielen de remmen uit en ik ben bijna in een ongeluk terechtgekomen, gelukkig was ik nog in de buurt en had ik nog niet geprobeerd de hoofdweg vanaf de buurt op te gaan. Ik heb hem naar de dealer laten slepen, omdat ik niet zonder remmen kan rijden, en de dealer informeert me dat de nieuwe auto een update nodig heeft. Dat beviel me niet, want ik dacht dat als ik deze update niet zou doen, mijn remmen dan nog steeds zouden falen? De volgende ochtend word ik gebeld en het controlelampje brandt weer en ze zeggen dat het de hoofdremcilinder is, wat logisch is aangezien de remmen uitvielen, maar ik ben bang dat het eigenlijk een computerfout is in de systemen die met elkaar communiceren van de auto naar de remmen. Vervolgens informeren ze me dat het onderdeel niet beschikbaar is en dat ze niet weten wanneer ze het zullen krijgen. De reden is de huidige staking. Momenteel op een speciale bestelling voor het onderdeel, heb ik een zaak geopend bij GM support op de dag dat het voertuig binnenkwam. Na 14 dagen zei de supportmedewerker in mijn zaak dat ze het nu zouden escaleren naar het team voor onderdelenvertraging. Dit betekent dat er de afgelopen 14 dagen niemand iets heeft gedaan, ze weten niet eens of het onderdeel überhaupt wordt gemaakt of is gemaakt of zal worden gemaakt. Ik verwacht niet dat het team voor onderdelenvertraging op magische wijze een onderdeel zal produceren, dus ik ben gedwongen te wachten tot ze besluiten iets te doen, of 30 cumulatieve dagen wegens reparatie die het gebruik en de waarde van de auto aanzienlijk aantast en niet voldoet aan de uitdrukkelijke garantie van de fabrikant om een claim in te dienen op grond van de wet op ondeugdelijke producten of om een terugkoop of terugkoop van het voertuig te vragen. Frustrerend om het zacht uit te drukken als consument die volledig vooraf heeft betaald, laat staan een klant. Ideeën voor een mogelijke reparatie of vervanging? Ik dacht misschien dat de remcilinder van 2023 zou werken, ik speculeer op dit moment gewoon.

#2 · (Edited)
Ik zou het de eerste keer dat het licht aanging hebben genomen, helemaal niet hebben gewacht. Er is een mix van mechanisch "falen" en elektronisch "falen" in wat je beschrijft. Afhankelijk van je staat kunnen de Lemon Laws vereisen dat er een, twee of zelfs drie reparatiepogingen zijn gedaan voordat het kan worden teruggekocht. De Trax gebruikt dezelfde onderdelen als de Trailblazer (net gevraagd aan de serviceadviseur van mijn dealer), dus je dealer moet kijken naar het gebruik van de hoofdremcilinder van de Trailblazer. Het is hetzelfde onderdeelnummer. Duurt ongeveer anderhalf uur qua arbeid (niet dat het uitmaakt, want het is gratis).

Moet misschien de vlag voor deze hijsen.....

#4 ·
Ik zou het de eerste keer dat het lampje aanging hebben genomen, helemaal niet hebben gewacht. Er is een mix van mechanisch "falen" en elektronisch "falen" in wat je beschrijft. Afhankelijk van je staat kunnen de Lemon Laws een, twee of zelfs drie reparatiepogingen vereisen voordat het kan worden teruggekocht. De Trax gebruikt dezelfde onderdelen als de Trailblazer (heb het net aan de serviceadviseur van mijn dealer gevraagd), dus je dealer moet overwegen om de hoofdremcilinder van de Trailblazer te gebruiken. Het is hetzelfde onderdeelnummer. Duurt ongeveer anderhalf uur qua arbeid (niet dat het uitmaakt, want het is gratis).

Moet dit misschien melden.....
Ik zal de dealer deze info vertellen, want ik denk niet dat ze dit ĂĽberhaupt weten. Bedankt voor het advies

#8 ·
Vandaag een telefoongesprek gehad met een vertegenwoordiger. Ze gaan proberen mijn onderdeel van de productielijn te halen, maar ik betwijfel of ze het me zullen geven voordat ze het in een ander stoppen om het aan iemand te verkopen. Volgende gesprek is volgende week, na 30 dagen buiten gebruik nog steeds zonder ETA, dus ik zal helaas een terugkoop moeten doen.

#9 ·
Had a call with a rep today. Theyre gonna try and get my part off the production line but i doubt theyll give it to me before putting it in another to presell to someone. Next call will be next week after 30 days out of service still with no eta so im gonna have to do a buyback unfortunately
Slechte GM-planning. Bedankt voor de update. Sorry voor je probleem. Ik hoop dat je een geschikte vervanging kunt vinden.

#13 ·
Ik heb net een gloednieuwe 2024 Chevy Trax gekocht. Ongeveer tien dagen na het rijden ging elke ochtend het controlelampje van de motor branden en verscheen het bericht "storing remsysteem" op het bestuurdersdisplay en werd me meegedeeld dat de maximumsnelheid nu 43 mph was. Ik heb er een dag of twee niet mee gereden en heb het elke dag opnieuw geprobeerd om te zien of de fout zou verdwijnen. Precies twee weken na het rijden vallen de remmen uit en ik ben bijna betrokken geraakt bij een ongeluk, gelukkig was ik nog in de buurt en had ik nog geen poging gedaan om de hoofdweg vanaf de buurt op te gaan. Ik heb hem naar de dealer laten slepen, omdat ik niet zonder remmen kan rijden, en de dealer informeert me dat de nieuwe auto een update nodig heeft. Dat beviel me niet, omdat ik dacht dat als ik deze update niet zou doen, mijn remmen dan nog steeds zouden falen? De volgende ochtend word ik gebeld en het controlelampje van de motor brandt weer en ze zeggen dat het de hoofdremcilinder is, wat logisch is aangezien de remmen uitvielen, maar ik ben bang dat het eigenlijk een computerfout is in de systemen die met elkaar communiceren van de auto naar de remmen. Vervolgens informeren ze me dat het onderdeel niet beschikbaar is en dat ze niet weten wanneer ze het binnen zullen krijgen. De smoes is de huidige staking. Momenteel in een speciale bestelling voor het onderdeel, heb ik een zaak geopend bij GM support op de dag dat het voertuig binnenkwam. Na 14 dagen zei de supportmedewerker in mijn zaak dat ze het nu zouden escaleren naar het team voor onderdelenvertraging. Dit betekent dat er de afgelopen 14 dagen niemand iets heeft gedaan, ze weten niet eens of het onderdeel überhaupt wordt gemaakt of wordt gemaakt of zal worden gemaakt. Ik verwacht niet dat het team voor onderdelenvertraging op magische wijze een onderdeel zal produceren, dus ik ben gedwongen te wachten tot ze besluiten iets te doen of 30 cumulatieve dagen vanwege de reparatie die het gebruik en de waarde van de auto aanzienlijk aantast en niet voldoet aan de uitdrukkelijke garantie van de fabrikant om een claim in te dienen op grond van de lemon law of een terugkoop of terugkoop van het voertuig te vragen. Frustrerend om het zachtjes uit te drukken als consument die volledig vooraf heeft betaald, laat staan een klant. Ideeën voor een mogelijke reparatie of vervanging? Ik dacht misschien dat de remcilinder van de 2023 zou werken, ik speculeer op dit moment gewoon
HĂ© man, ik heb dit probleem ook. Mijn 24 Trax Activ staat al iets minder dan een maand in de garage vanwege precies dezelfde storing in het remsysteem, en mijn dealer monteurs hebben geen idee. Ze hebben contact opgenomen met GM corporate en hebben talloze oplossingen geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik ben me aan het verdiepen in een Michigan Lemon Law en ga een ander voertuig kopen, erg teleurgesteld in Chevrolet en de kwaliteit van een gloednieuwe auto. Heb je dit probleem nog steeds, of is de situatie verholpen?

#16 ·
HĂ© man, ik heb dit probleem ook. Mijn 24 Trax Activ staat al iets minder dan een maand in de garage vanwege precies dezelfde storing in het remsysteem, en mijn dealer monteurs hebben geen idee. Ze hebben contact opgenomen met GM corporate en hebben talloze oplossingen geprobeerd, maar zonder resultaat. Overweeg de Michigan Lemon Law en koop een ander voertuig, erg teleurgesteld in Chevrolet en de kwaliteit van een gloednieuwe auto. Heeft u dit probleem nog steeds, of is de situatie verholpen?
Iedereen moet deze "problemen" melden bij de NHTSA, anders kunnen er geen terugroepacties worden uitgevoerd. Zonder gedocumenteerd bewijs is dit allemaal slechts geklets op een internetforum, het moet worden gedocumenteerd en gemeld om enige vorm van aandacht te krijgen voor een terugroepactie. Ik heb nog niets gezien op de website van de NHTSA met betrekking tot remproblemen.

#17 ·
Ik zal het zeggen. Alles onder de 3.0L is niets dan problemen. Het is al 10 jaar zo. Daar gaan we weer. Ze zijn zo over-engineered dat ze geen betrouwbaarheid hebben. Dealers worden niet goed betaald voor fabrieksfouten. Als het niet winstgevend is om het werk te doen, zullen ze het niet repareren. Het klinkt alsof je bougies kortsluiting maken of niet... haal de bougies eruit. Doe ze terug in de juiste spanning.
Heeft de dealer je tenminste een leenauto gegeven? Zo ja, wie maakt het dan iets uit?! Ga gewoon hun auto vernielen, ik begrijp dat je je eigen auto terug wilt, maar de kilometers op hun voertuigen zetten en niet op de jouwe is geen slechte zaak.

#19 ·
....en de berichten blijven maar komen....alle "experts" die schreeuwen over citroenwetten en wantrouwige dealers en vreselijke producten....en NIET EEN klacht over remmen bij NHTSA. Als je niet klaagt bij de juiste mensen, gebeurt er niets. Documenteer het bij de NHTSA, het duurt een paar minuten....veel minder tijd dan het aanmaken van een account, het aanmaken van een bericht en het intypen van alles, allemaal met het extra voordeel dat er daadwerkelijk iets aan gedaan kan worden.

#20 ·
....en de berichten blijven maar komen....alle "experts" die klagen over citroenwetten en wantrouwige dealers en vreselijke producten....en NIET EEN klacht over remmen bij NHTSA. Als je niet klaagt bij de juiste mensen, gebeurt er niets. Documenteer het bij de NHTSA, het duurt een paar minuten....veel minder tijd dan het aanmaken van een account, het aanmaken van een bericht en het intypen van alles, allemaal met het extra voordeel dat er daadwerkelijk iets aan gedaan kan worden.
Pin het en geef een link.

#21 · (Edited)
Jullie geven me geen warm gevoel over de TRAX.
Overweeg om een TRAX te kopen om mijn 1996 Olds LSS te vervangen als mijn dagelijkse bestuurder. Mijn Olds heeft slechts 325.000 mijl op de teller, wat kan er misgaan? Nou, tot nu toe alles.
Ik realiseer me dat deze forums allemaal over doemdenken gaan, wat goed nieuws zou worden gewaardeerd.
Had gehoopt een Amerikaanse auto te kopen die in Amerika is gemaakt. Volgens het TRAX 1LT Monrony-label dat ik heb, staat er: "VOOR DIT VOERTUIG: EINDMONTAGEPUNT: CHANGWON, KY KOREA LAND VAN OORSPRONG: MOTOR: MEXICO TRANSMISSIE: KOREA". CHANGWON klinkt niet als een stad in Kentucky waar ik van op de hoogte ben.
Als ik een Koreaanse auto wilde, zou ik een Hyundai kopen, onze oude Elantra was een fatsoenlijke 'boodschappenwagen'.
Wat de beschikbaarheid van onderdelen betreft, zou ik waarschijnlijk gewoon 2 auto's moeten kopen met een tussenpoos van 6 maanden in hetzelfde modeljaar en hopen dat ik geluk heb.
Ze kosten slechts $23.395 per stuk. Rijd met degene die rijdt en gebruik de andere voor reserveonderdelen.
Dat is wat ik deed met mijn 1970 Audi 100 LS, de gebruikte had minder kilometers en was in betere staat dan de mijne.
Ik ben gewoon op zoek naar een goedkope 'dagelijkse bestuurder' die betrouwbaar is en gemakkelijk gerepareerd kan worden. Serieuze suggesties worden aangemoedigd.
Mijn GM-dealers hebben mijn Oldsmobile gerepareerd sinds Oldsmobile uit productie is genomen.
Het lijkt erop dat ik alleen maar 'weesauto's' rijd. En ik dacht dat alleen Stellantis-voertuigen problemen hadden.
Pea Pod van Giant to the rescue?

#22 ·
Jullie geven me geen warm gevoel over de TRAX.
Overweeg om een TRAX te kopen om mijn 1996 Olds LSS te vervangen als mijn dagelijkse bestuurder. Mijn Olds heeft slechts 325.000 mijl op de teller staan, wat kan er misgaan? Nou, tot nu toe alles.
Ik realiseer me dat deze forums allemaal over doem en somberheid gaan, wat goed nieuws zou worden gewaardeerd.
Had gehoopt een Amerikaanse auto te kopen die in Amerika is gemaakt. Volgens TRAX 1LT Monroney Label staat er "VOOR DIT VOERTUIG: EINDMONTAGEPUNT: CHANGWON, KY KOREA LAND VAN OORSPRONG: MOTOR: MEXICO TRANSMISSIE: KOREA". CHANGWON klinkt niet als een stad in Kentucky die ik ken.
Als ik een Koreaanse auto wilde, zou ik een Hyundai kopen, onze oude Elantra was een degelijke 'boodschappenwagen'.
Wat de beschikbaarheid van onderdelen betreft, zou ik waarschijnlijk gewoon 2 auto's met 6 maanden verschil in hetzelfde modeljaar moeten kopen en hopen dat ik geluk heb.
Ze kosten slechts $23.395 per stuk. Rijd met degene die rijdt en gebruik de andere voor reserveonderdelen.
Dat is wat ik deed met mijn 1970 Audi 100 LS, de gebruikte had minder kilometers en was in betere staat dan de mijne.
Ik ben gewoon op zoek naar een goedkope 'dagelijkse bestuurder' die betrouwbaar is en gemakkelijk gerepareerd kan worden. Serieuze suggesties worden aangemoedigd.
Mijn GM-dealers repareren mijn Oldsmobile al sinds Oldsmobile uit productie is genomen.
Het lijkt erop dat ik alleen maar 'weesauto's' rijd. En ik dacht dat alleen Stellantis-voertuigen problemen hadden.
Pea Pod van Giant to the rescue?
Het is geen Koreaanse auto, net zoals een Honda Accord geen Amerikaanse auto is, ook al wordt hij hier gebouwd. Auto-onderdelen worden over de hele wereld gebouwd. Waar een auto wordt gebouwd, heeft geen invloed op de vraag of hij perfect of problematisch is, dat hangt meer af van de techniek dan van waar de eindmontage plaatsvindt. Zelfs Toyota heeft af en toe problemen. Geen enkel autobedrijf is foutloos.

Ja, er is hier wat doem en somberheid, maar van de 189.000 die ze van plan zijn te bouwen, is het niets om hier over misschien 20 "slechte appels" te lezen, en dat valt binnen het bereik van een "goede auto". De mijne is perfect geweest.

#23 ·
Bedankt, hoopte op een beetje aanmoediging. Bezocht vandaag mijn Chevrolet-dealer en het leek erop dat de TRAX voor mij zou werken.
Dezelfde dealer waar ik al jaren mijn Oldsmobile laat repareren. Ik heb een hele goede serviceadviseur. Service is duur, maar ze leveren goed werk.

#24 ·
Bedankt, hoopte op een beetje aanmoediging. Bezocht vandaag mijn Chevrolet-dealer en het leek erop dat de TRAX voor mij zou werken.
Dezelfde dealer waar ik al jaren mijn Oldsmobile laat repareren. Ik heb een hele goede serviceadviseur. Service is duur, maar ze leveren goed werk.
Ik heb een theorie over een aantal van de berichten hier, maar daar ga ik in dit draadje niet op in. Het lijkt me vreemd. Dat is trouwens een link.

#29 ·
UPDATE** De dealer belde en zei dat er een probleem is met de sensor voor het remvloeistofniveau, waardoor de auto denkt dat er geen remvloeistof is en in een soort noodmodus gaat. Ik weet niet zeker hoe dat het harde pedaal verklaart. Ik zal opnieuw een update geven wanneer de auto is gerepareerd.

#30 ·
UPDATE** De dealer belde en zei dat er een probleem is met de sensor voor het remvloeistofniveau, waardoor de auto denkt dat er geen remvloeistof is en in een soort noodmodus gaat. Ik weet niet zeker hoe dat het harde rotsachtige pedaal verklaart. Ik zal opnieuw updaten wanneer de auto is gerepareerd.
Omdat de remcilinder nu wordt ondersteund door een elektronische pomp in plaats van een vacuĂĽmbooster - zoals de meeste turbomotoren tegenwoordig - schakelt de computer de pomp uit als hij denkt dat het vloeistofpeil laag is, zodat deze niet doorbrandt. De auto stopt nog steeds prima, maar tegenwoordig is het veiliger en houdt de snelheid van de auto laag, omdat de meeste bestuurders nog nooit onbekrachtigde remmen hebben gebruikt en daarom denken dat ze GEEN remmen hebben, alleen omdat het pedaal steviger is dan een katje kan duwen. Mijn GTI verliest af en toe rembekrachtiging bij lage snelheden omdat de vacuĂĽmpomp vervangen moet worden. De auto stopt nog steeds prima, je moet gewoon harder duwen.

#33 ·
Het is een hele lange tijd geleden dat ik iets heb bestuurd met Armstrong-besturing en remmen zonder booster. Je moest zelfs de ramen met de hand omhoog en omlaag draaien... wat onbeschaafd!
Zeker niet! Mijn eerste auto had onbekrachtigde besturing, onbekrachtigde 4-wiel TROMMELremmen, handmatige ramen voor en achter zonder portierstijlen, ventilatieramen, voetenruimteventilatoren, optionele achteruitrijlichten en optionele veiligheidsgordels. Het was een '62 Buick Skylark, 2-deurs hardtop. Ik vond het geweldig.

#42 ·
Ik heb net een gloednieuwe 2024 Chevy Trax gekocht. Ongeveer tien dagen na het rijden ging er elke ochtend een controlelampje branden en verscheen de melding "remfout" op het bestuurdersdisplay en werd me meegedeeld dat de maximale snelheid nu 43 mph was. Ik heb er een dag of twee niet mee gereden en heb het elke dag opnieuw geprobeerd om te zien of de fout zou verdwijnen. Precies twee weken na het rijden vielen de remmen uit en ik ben bijna in een ongeluk terechtgekomen, gelukkig was ik nog in de buurt en had ik nog niet geprobeerd de hoofdweg vanuit de buurt op te gaan. Ik heb hem naar de dealer laten slepen, aangezien ik niet zonder remmen kan rijden, en de dealer informeert me dat de nieuwe auto een update nodig heeft. Dat beviel me niet, want ik dacht dat als ik deze update niet zou doen, mijn remmen dan nog steeds zouden falen? De volgende ochtend word ik gebeld en het controlelampje brandt weer en ze zeggen dat het de hoofdremcilinder is, wat logisch is aangezien de remmen uitvielen, maar ik ben bang dat het eigenlijk een computerfout is in de systemen die met elkaar communiceren van de auto naar de remmen. Vervolgens informeren ze me dat het onderdeel niet beschikbaar is en dat ze niet weten wanneer ze het zullen krijgen. De smoes is de huidige staking. Momenteel in een speciale bestelling voor het onderdeel, heb ik een zaak geopend bij de GM-ondersteuning op de dag dat het voertuig binnenkwam. Na 14 dagen zei de ondersteuningsmedewerker in mijn zaak dat ze het nu zouden escaleren naar het team voor onderdelenvertraging. Dit betekent dat er de afgelopen 14 dagen niemand iets heeft gedaan, ze weten niet eens of het onderdeel überhaupt wordt gemaakt of is gemaakt of zal worden gemaakt. Ik verwacht niet dat het team voor onderdelenvertraging op magische wijze een onderdeel zal produceren, dus ik ben gedwongen te wachten tot ze besluiten iets te doen, of 30 cumulatieve dagen vanwege de reparatie die het gebruik en de waarde van de auto aanzienlijk aantast en niet voldoet aan de uitdrukkelijke garantie van de fabrikant om een claim in te dienen op grond van de lemon law of om een terugname of terugkoop van het voertuig te vragen. Frustrerend op zijn zachtst gezegd als consument die volledig vooraf heeft betaald, laat staan een klant. Ideeën voor een mogelijke reparatie of vervanging? Ik dacht misschien dat de remcilinder van 2023 zou werken, ik speculeer op dit moment maar
Ik zit in hetzelfde schuitje. Maar dan met de voorruit. Ook naar een team voor onderdelenvertraging gestuurd. Iemand belt me elke week om me te vertellen dat er niets is veranderd. Als ze er geen in de VS kunnen krijgen, zullen ze het internationaal proberen. Wacht al sinds 6 september. Het is een grap.

#43 ·
Ik zit in hetzelfde schuitje. Maar dan met de voorruit. Ook naar een team voor onderdelenvertraging gestuurd. Iemand belt me elke week om me te vertellen dat er niets is veranderd. Als ze er geen kunnen krijgen in de VS, zullen ze het internationaal proberen. Wacht al sinds 6 september. Het is een grap.
Dus ik zal de post later vandaag updaten, maar voor nu, de chevy trax na een maand, de lemon law tijdvereiste, heb ik een volledige terugkoop aangevraagd. Het duurde ongeveer een maand voordat ik de cheque en garantie terugbetaald kreeg. Ik kocht een andere trax, dit keer ging ik helemaal voor het topmodel. Werkte geweldig, totdat ik het gevreesde controlelampje kreeg. Code p0324. Bang om hem in te leveren, want ik weet niet of ik hem terugkrijg. Als er weer een onderdeelvertraging is, bereid ik me voor op een nieuwe lemon-zaak. Maar voor nu is er een serviceafspraak gepland voor morgen

#46 ·
Voeg me toe aan de lijst. Fout in het remsysteem (maximumsnelheid 70 km/u), Service Stabilitrak, stuurhulp verminderd. Ik hoop dat het de sensor is, zoals Powermax zegt. Ik heb net een rapport naar NHTSA gestuurd. Ik kan niet zeggen dat ik erg aangemoedigd ben. Je zou denken dat je geen problemen zou hebben met een auto die 350 mijl op de teller heeft.

#53 ·
Voeg me toe aan de lijst. Fout in remsysteem (70 km/u maximumsnelheid), Service Stabilitrak, Stuurbekrachtiging verminderd. Ik hoop dat het de sensor is, zoals Powermax zegt. Ik heb net een rapport naar NHTSA gestuurd. Ik kan niet zeggen dat ik erg aangemoedigd ben. Je zou denken dat je geen probleem zou hebben met een auto die 560 kilometer op de teller heeft staan.
Mijn probleem lijkt enigszins zelf veroorzaakt te zijn. Ik gebruik de auto voor rijlessen. Blijkbaar was er te veel spanning van mijn passagiersrem naar de bestuurdersrem. De remlichten werden daardoor af en toe geactiveerd. Dit zorgde ervoor dat de auto in een defensieve modus ging. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze de remmen moeilijker zouden maken om te bedienen op een auto wanneer deze een probleem vermoedt. Lijkt me erg gevaarlijk. Ik hoop dat het niet gebeurt terwijl een 15-jarige de auto bestuurt.

#47 ·
Complexe systemen zoals voertuigen vertonen vaak storingen in een grafiek die bekend staat als "badkuipcurve". Ook vliegtuigen.

Dit betekent: veel vroege storingen wanneer ze nieuw zijn. Dan vele jaren met weinig storingen. Na de vele jaren gaat het uitvalpercentage omhoog, vergelijkbaar met toen het systeem/voertuig nieuw was.

De lijst tot nu toe geeft aan dat ongeveer 10 Trax-mensen een bericht hebben geplaatst met een storing van de remvloeistofsensor en misschien 39.990 mensen die nog geen bericht hebben geplaatst over een storing van de remvloeistofsensor.

Het is geen remstoring, maar slechts een storing van de remvloeistofsensor en een overdreven agressieve nanny. Doet me denken aan de DEF-aftelling op een dieselvoertuig. Alles lijkt te werken zoals ontworpen en voorgeschreven door de NHTSA, ze zullen blij zijn om te zien dat mensen de waarschuwingsmelding melden wanneer de remvloeistof als laag wordt gedetecteerd.

#49 ·
Een defect aan het remsysteem klinkt anders dan een defect aan de remvloeistofsensor, maar lijkt vanuit het oogpunt van de consument hetzelfde resultaat te hebben - de auto staat bij de dealer te wachten op een onderdeel, is beperkt tot 45 mph indien gereden - absoluut een probleem met de rijeigenschappen.
Ik hoop dat ze in een mooie huurauto rijdt via de GM-garantie. Trouwens, het maakt waarschijnlijk niet uit wanneer GM de huur betaalt, maar het kan goed zijn om een huurauto om de 30 dagen terug te brengen/te verlengen/opnieuw te starten/te wisselen of in ieder geval de papierovereenkomst, lees de kleine lettertjes van de huurovereenkomst om te zien waarom.

#50 ·
Ze zit niet in een huurauto. Ze is 20, ze geven haar er geen. Ze hebben het aan mij gegeven. En ze gebruikt de auto van een familielid. Het is belachelijk. Ze vertellen mijn man dat GM een bedrijf heeft gecontracteerd om het onderdeel te gaan maken.

#52 ·
kmallen0810, tot ziens met jou en je dochter tijdens de voorjaarsvakantie misschien. Echtgenoot kocht maandag een Trax. Het was geweldig tijdens de proefrit. De volgende dag, bij het eerste echte gebruik, ontwikkelde het een vibratie. Het zijn niet de wielen - de dealer heeft het nog niet gerepareerd. We zullen waarschijnlijk een huurauto ophalen, aangezien ik verwacht dat een onderdeel niet beschikbaar zal zijn om de reparatie te vertragen... Misschien tot ziens met onze huurauto's in Daytona of New Smyrna Beach. ;)

#54 ·
Remvloeistof is vereist voor bekrachtigde remmen. De auto vermindert de bekrachtigde remkracht wanneer hij detecteert dat de vloeistof op is. Oude auto's hadden geen sensoren om een laag remvloeistofpeil te detecteren, waarschijnlijk is het een overheidsvoorschrift. Betreffende de vibrerende 2024 Trax ACTIV met 61 mijl, die tijdelijk INACTIEF werd bij de dealer gedurende het grootste deel van zijn eerste verkochte week. De dealer heeft de oorzaak vastgesteld: 3 van de 4 fabrieksbanden waren defect. (Ik zou vandaag een huur-CTS-5 blackwing aanvragen als de Trax niet gerepareerd was.)

#57 · (Edited)
Wat betreft klagen bij NHTSA, dat zou ironisch kunnen zijn. NHTSA zijn de nerds die de veiligheidsvoorziening hebben verplicht gesteld die ervoor zorgt dat de voertuigen onbruikbaar worden wanneer de remvloeistofsensor faalt. (Waarom zou er een terugroepactie zijn als voertuigen veilig beperkt zijn tot 45 mph - of veilig geparkeerd staan bij de serviceafdeling van de dealer?)