Chevy Trax Forum banner

2025 actief wit uit het noorden

451 views 10 replies 8 participants last post by  tflf001  
#1 ·
Hallo allemaal, kwam net dit forum tegen voor een aantal geweldige ideeën en het is altijd goed om op de hoogte te blijven van uw voertuigen. Ik ben al vele jaren actief op een camaro forum en begrijp het belang ervan om erop te zitten voor de informatie die het kan bieden.
Ik heb een gezin van 4 met kinderen van 7 en 4 jaar. Ik hou van de ruimte die de trax biedt voor zo'n compact voertuig.
Woon in Regina, Saskatchewan in Canada.

Image

#9 ·
Hallo allemaal, ben net op dit forum gestuit voor een paar geweldige ideeën en het is altijd goed om op de hoogte te blijven van uw voertuigen. Ik ben al vele jaren op een camaro forum en begrijp het belang van erop te zijn voor de informatie die het kan bieden.
Ik heb een gezin van 4 met mijn kinderen van 7 en 4 jaar. Ik hou van de ruimte die de trax biedt voor zo'n compact voertuig.
Woon in Regina, Saskatchewan in Canada.

View attachment 7176
Ik heb in september ook een nieuwe 2025 Trax LT geleased. Al 2000 km, na een vakantiereis door de bergen met drie sets golfclubs, driver en twee passagiers, en drie koffers van handbagageformaat, plus diverse kleinere tassen. Iedereen zat erg comfortabel. Verbruikte slechts 6,5 liter per 100 km. Raakte op een gegeven moment moeiteloos 145 km/u, maar reed meestal 105 tot 110 km/u. Adaptieve cruise control bracht ons door een klein stadje en door een lange strook drukke vierbaansweg zonder de rem aan te raken. Geweldige functie - je moet alleen klaar zijn om deze indien nodig te overrulen. Ik ben een oude man, dus ik vond het scherm ingewikkeld en afleidend. Misschien raak ik eraan gewend. Ik ben al sinds de jaren '60 een autokenner, dus ik heb de afgelopen jaren aanzienlijke ontwikkelingen meegemaakt - en ik ben onder de indruk van deze zeer aantrekkelijke driecilinder dynamo. Hopelijk houdt hij stand en bevestigt hij mijn eerste indrukken.

#10 ·
Dat voel ik helemaal, 100 procent. Het is fijn om te zien dat Chevy weer terugkomt in het uiterlijk van voertuigen. Je kunt ook geen kilometers zoals die ontkennen. Ik ben eerlijk gezegd verrast hoeveel bagageruimte er is. Ik heb dit uiteindelijk gekocht nadat ik een Honda Pilot uit 2005 had verkocht die ik nogal lang had. We hebben nog steeds een andere Honda Pilot uit 2019 die we voor lange ritten gebruiken. Die derde rij is geweldig geweest voor de kinderen en zelfs voor het entertainment. Ik probeerde schulden op mijn kredietlijn op te ruimen en moest die uit 2005 upgraden. In plaats van toe te voegen aan de kredietlijn met bijna 11% rente, ben ik in deze Trax gestapt voor 0,99%. Ik was absoluut niet van plan een nieuw voertuig te kopen en eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat ik ook naar een Trax zou kijken. Maar het was gezien de aard van mijn werk en die 0% veel te logisch. Ik ben er erg van onder de indruk en hoop dat het mijn eerste indrukken blijft waarmaken.