Chevy Trax Forum banner
61 - 80 of 88 Posts
Na górze wentylatora chłodzącego znajduje się małe czarne pudełko, na krawędzi dobrego. Ma w środku kilka przekaźników. Zastąpiliśmy jeden z nich i jak dotąd nie miałem problemu. Musiałem też wymienić akumulator i wymieniłem drugi przekaźnik w panelu bezpieczników. Daj mi znać, jeśli potrzebujesz zdjęcia.
Te baterie są drogie.
 
Co dokładnie zrobiłeś? Mój robił to głównie latem, kiedy było gorąco. Założyłem odłączenie na zacisku ujemnym i musiałem odłączać akumulator za każdym razem, gdy wyłączałem samochód. Kiedy ponownie go podłączyłem, wentylator wciąż działał. Od jakiegoś czasu nie musiałem już używać odłączenia.
 
Czy kiedykolwiek otrzymałeś pomoc w związku ze swoim problemem? Miałem ten sam problem z moim Trax 2020 i dużo szukałem i nie otrzymałem pomocy, ale udało mi się to rozgryźć. Jeśli tego nie zrobiłeś, daj mi znać, bo to tylko naprawa za 10 dolarów. Przepraszam, jeśli to się wyświetla wielokrotnie, ale ciągle znika, przynajmniej u mnie.
Czy możesz mi powiedzieć, co zrobiłeś? Mam ten sam problem.
 
Przydarzyło się to w tym tygodniu Traxowi mojego syna z 2020 roku.

Tymczasowym rozwiązaniem było po prostu stuknięcie w ten konkretny przekaźnik (metodą prób i błędów). Ciemniejszy szary, zaznaczony na zdjęciu. "Odkleił się", gdy w niego stuknęliśmy.

Stuknęliśmy wcześniej w kilka przekaźników i to był ten, który wyłączał wentylator po stuknięciu.

Zamówiłem nowy przekaźnik zastępczy na Amazonie. Będzie tu w sobotę. Może zamówię drugi, żeby mieć pod ręką. Zobaczymy, czy to się powtórzy. Może w końcu potrzebny będzie nowy wentylator??? Nie jestem pewien po przeczytaniu tego wątku.
Dziękuję, proszę mnie informować na bieżąco.
 
Dokładnie, co zrobiłeś? Mój głównie robił to latem, kiedy było gorąco. Założyłem odłączenie na zacisku ujemnym i musiałem odłączać akumulator za każdym razem, gdy wyłączałem samochód. Kiedy ponownie go podłączyłem, wentylator wciąż działał. Od jakiegoś czasu nie musiałem już używać odłączenia.
 
Wymieniłem przekaźnik i od tamtej pory nie miałem tego problemu! Kosztował 6 dolarów z moją zniżką w Oreilys i jest objęty dożywotnią gwarancją.
Czy wymieniliśmy ten sam przekaźnik? Sprawdź mój post. Myślę, że wydałem 20 dolarów na mój nowy przekaźnik. Byłem dość wybredny. Chciałem część OEM. To było na zalecenie mojego przyjaciela mechanika.


 
Mam Chevroleta Trax z 2015 roku, w którym wentylator chłodnicy silnika nie wyłącza się. Wymieniłem wentylator chłodnicy silnika i wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, a mój wentylator nadal się nie wyłącza. Nie wiem, co jeszcze zostało. Nie jestem pewien, czy to zwarcie w moich przewodach, ponieważ wpływa to również na moje wytyczne dotyczące kamery cofania, a także moje aplikacje zniknęły z ekranu wyświetlacza. POMOCY!!!!
 
Mam Chevroleta Trax z 2015 roku, w którym wentylator chłodnicy silnika nie wyłącza się. Wymieniłem wentylator chłodnicy silnika i wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, a mój wentylator nadal się nie wyłącza. Nie wiem, co jeszcze zostało. Nie jestem pewien, czy to zwarcie w moich przewodach, ponieważ wpływa to na moje wytyczne dotyczące kamery cofania, a także moje aplikacje zniknęły z ekranu wyświetlacza. POMOCY!!!!
 
Kiedy mówią, stuknij w to, co masz na myśli?
Dosłownie stuknij w to. Kostki, uchwyt śrubokręta, delikatnie młotkiem. Przekaźnik może się zaciąć. Może się odblokować po stuknięciu. Stukaj w wiele przekaźników, aż stukniesz w ten, który wyłącza wentylator. Wtedy z powodzeniem odblokowałeś odpowiedzialny przekaźnik. Prawdopodobnie ten, który zakreśliłem.

Następnie wymień ten przekaźnik. Łatwo się odłącza. Nowy kosztuje 14 dolarów na Amazon.

 

Attachments

Dosłownie postukaj w to. Kostkami palców, rękojeścią śrubokręta, delikatnie młotkiem. Przekaźnik może się zaciąć. Może się odblokować po postukaniu. Postukaj w wiele przekaźników, aż trafisz na ten, który wyłączy wentylator. Wtedy z powodzeniem odblokujesz odpowiedzialny przekaźnik. Prawdopodobnie ten, który zaznaczyłem.

Następnie wymień ten przekaźnik. Łatwo się go odłącza. Nowy kosztuje 14 dolarów na Amazon.

Okej. Spróbujemy tego. Dam znać, jak poszło.
 
Te przekaźniki znajdują się w czarnej skrzynce w pobliżu akumulatora. Pokrywa łatwo się zdejmuje/zakłada. W razie potrzeby uruchom akumulator za pomocą kabli rozruchowych. Przejedź samochodem dobre 20-30 minut. Alternator naładuje akumulator.

Powodzenia!
Właśnie znalazłem film testujący ten sam przekaźnik i wymieniający go w modelu Trax z 2019 roku tutaj.
 
Mam Chevroleta Trax z 2015 roku, w którym wentylator chłodnicy silnika nie chce się wyłączyć. Wymieniłem wentylator chłodnicy silnika i wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, a mój wentylator nadal się nie wyłącza. Nie wiem, co jeszcze zostało. Nie jestem pewien, czy to zwarcie w moich przewodach, ponieważ wpływa to na moje wytyczne dotyczące kamery cofania, a także moje aplikacje zniknęły z ekranu wyświetlacza. POMOCY!!!!
Dokładnie to samo właśnie mi się przydarzyło! Wymień bezpiecznik przekaźnika! Kosztował poniżej 20 dolarów w Oreilys. Inna osoba napisała, że zrobiła to samo i problem zniknął, więc spróbowałem i jak dotąd wszystko jest w porządku! Mam tylko dziwny zapach spalenizny, gdy zostawiam samochód włączony i pracujący, co nie zdarzyło się przed zdarzeniem, w którym wentylator się nie wyłączał.
 
Dosłownie stuknij w to. Kostki, uchwyt śrubokręta, delikatnie młotkiem. Przekaźnik może się zaciąć. Może się odblokować po stuknięciu. Stukaj w wiele przekaźników, aż trafisz na ten, który wyłączy wentylator. Wtedy z powodzeniem odblokowałeś odpowiedzialny przekaźnik. Prawdopodobnie ten, który zakreśliłem.

Następnie wymień ten przekaźnik. Łatwo się odłącza. Nowy kosztuje 14 dolarów na Amazon.

Zrobiliśmy to i zadziałało. Teraz muszę tylko dowiedzieć się, jak odzyskać moje wskazówki i moje aplikacje. Dziękuję za radę
 
61 - 80 of 88 Posts