Chevy Trax Forum banner
281 - 300 of 357 Posts
Przepraszam, że tak długo zajęło mi skontaktowanie się z wami! Kontrolka silnika zapaliła się około 10 dni temu, gdy moja żona jechała do miasta. Nie miał dużej mocy, a podczas wspinania się z doliny zredukował bieg na 4. zamiast na 5., jak zwykle (4000 obr./min zamiast 3000). Kiedy zabraliśmy go do dealera, okazało się, że to turbosprężarka. Dzięki Bogu za gwarancję! Wydaje się, że to problem z kondensacją. Dziwne, ponieważ prowadzimy gospodarstwo rolne i jest to 15 minut od miasta przy prędkościach autostradowych. Człowiek pomyślałby, że wilgoć spali się/wyschnie. W każdym razie powiedzieli, że mieli problemy z turbosprężarką i nasza nie była pierwsza. Mieszkanie na preriach i mroźne zimy mogą nie pomóc w rozwiązaniu problemu. Mam nadzieję, że to pomoże. Mam również nadzieję, że GM zajmie się tym problemem, w przeciwnym razie wiele traxów/encores może zostać wymienionych po wygaśnięciu gwarancji. Dobrze, że w momencie zakupu dostaliśmy przedłużoną gwarancję.
Lepiej kup sobie kosz na śmieci. Turbosprężarki to w nim śmieci. Moja była w warsztacie, powiedzieli, że wilgoć. Potem wymienili zawór upustowy i próbowali mnie za to obciążyć, kiedy nie dokonałem jeszcze pierwszej płatności. Tydzień później ten sam problem. Teraz wszystkie światła migają lub pulsują. Nawet przy prędkościach autostradowych.
 
Napisz o wszelkich problemach/problemach, jakie masz z chevy trax w tym wątku.
Ostatnio doświadczyłem problemu pośredniego z pilotami, które nie działają w naszym Chevrolet Trax 2019. Zdalny rozrusznik działał bez zarzutu, ale nie mogliśmy dostać się do pojazdu. Przycisk zatrzasku drzwi kierowcy i oba piloty nie działały, ale tylna klapa otworzyła się za pomocą przycisku na uchwycie. Musiałem użyć kluczyka, który znajduje się w pilocie, aby uzyskać dostęp. Po wejściu do środka zamki nadal nie działały za pomocą przełącznika w drzwiach. Wymieniłem obie baterie i piloty działały dobrze, dopóki nie zawiodły kilka godzin później. Przy tej próbie nawet samochód nie uruchomił się za pomocą przycisku start na IP. Zadzowniłem do pomocy drogowej, aby odholować pojazd do dealera, ale okazało się, że piloty i pojazd uruchomiły się przed ich przybyciem. Dealer powiedział, że jeśli nie działa, nie należy go oddawać.
 
Wczoraj byłem na wymianie oleju i rotacji opon. Miałem 2 wycieki: uszczelki O-ringi solenoidu wałka rozrządu i wlot oleju do turbosprężarki. Nic dziwnego, skoro pojazd ma 7 lat i nieco ponad 70 500 mil.
 
Szarpnięcia podczas zmiany biegów

Mam mojego Traxa z 2017 roku od około 2 miesięcy i przejechałem nim około 2 tys. mil. Zauważyłem, że przyspieszanie z zatrzymania daje bardzo szarpane odczucie. Jeśli ktoś ma takie samo odczucie, chciałbym otrzymać informację zwrotną.
Tak, Trax jest bardziej szarpany podczas przyspieszania niż mój HHR z 2011 roku. Może dlatego, że skrzynia biegów ma 6 biegów, a zmiana biegów może powodować szarpnięcia.
 
Problemy z 2015 Trax AWD

Większość problemów to wezwania do serwisu lub wadliwe części.

Niektóre zawory w napełnianiu olejem silnikowym obróciły się i spowodowały zapalenie się kontrolki Check Engine. Była to znana wada kolektora, ale wymieniana tylko wtedy, gdy zawór się obrócił. Ale naprawa była intensywna, w zasadzie nowa górna połowa silnika.

Zła cewka zapłonowa, ponownie wada fabryczna, ale naprawiana dopiero wtedy, gdy Trax zaczynał przerywać z powodu zużycia świec zapłonowych. Jestem tym dość zdenerwowany, przynajmniej wystąpiło to przy 43 tys. km, gdy wciąż obowiązywała długa gwarancja, ale szkody następcze dla świec zapłonowych nie były objęte gwarancją.

Są to dwa znane problemy, ale nie zostały one wycofane. Po prostu mają nadzieję, że nie wystąpią do czasu wygaśnięcia gwarancji, a wtedy koszty ponosi właściciel, a nie oni.

Jestem rozczarowany moim Traxem, miałem Cavaliera, którego dostałem z przebiegiem 85 tys. km i nie miałem z nim żadnych problemów. Tylko regularna wymiana płynów i raz padła pompa wody. Jeździłem nim do 200 tys. km, zanim miałem wypadek. Dopiero wtedy wymieniliśmy świece zapłonowe i inne duże naprawy. Potem go sprzedałem i nadal dobrze jeździł, aż do wymiany zapłonu, a nowy właściciel wymienił go na start za pomocą przycisku. Całkowicie zrujnował samochód, miał potem problemy z uruchomieniem i się poddali. Musieli tylko wymienić zapłon, a nie go modyfikować. Ale to był najlepszy samochód Chevroleta w historii. Trax jak dotąd nie pasuje, więcej problemów z Trax w ciągu 2 lat niż w ciągu 12 lat z moim Cavalierem.
Może dlatego, że TRAX ma o wiele więcej funkcji i komponentów elektronicznych oraz czujników i jest o wiele bardziej skomplikowany niż Cavalier.
 
Wyrazy, które piszczą, są zwykle wysuszone, twardnieją od siedzenia na słońcu.

Dealer wyczyści przednią szybę, a następnie użyje na niej Rainx, a jeśli wycieraczki nadal hałasują, wymieni pióra wycieraczek.

Pewnego dnia zabrałem ciężarówkę, którą miałem, z powrotem do dealera z tym samym problemem, po zmarnowaniu godziny mojego czasu, próbując sprawić, by działały poprawnie, wymienili pióra wycieraczek, jak prosiłem.

Te nowe przednie szyby są szorstkie w dotyku, nie są gładkie jak normalne szkło, po niewielkim użyciu piór wycieraczek można poczuć różnicę, wygładzają szkło podczas wycierania.
Właśnie wymieniłem pióra wycieraczek w moim modelu Chevy HHR 2011. Kupiłem 2 pióra o długości 18" za mniej niż 10 $.
Wymiana piór wycieraczek metodą DIY jest śmiesznie prosta. Wystarczy podważyć płytkę na środku pióra, a stare wysunie się łatwo ze stalowego ramienia. Wsunąć nowe pióro i zamknąć środkową płytkę. To wszystko.
 
Mój 17 z przebiegiem 42 tys. mil potrzebuje wymiany turbosprężarki. Salon samochodowy tak naprawdę nie przejął się tym, żeby mi wyjaśnić dlaczego. Zastanawiam się, czy to nietypowe dla zaledwie 42 tys. mil. Czy to problem, który może prowadzić do innych problemów?
Miałem dokładnie ten sam problem przy dokładnie takim samym przebiegu. Nie kupuj ponownie turbosprężarki Chevy. To kiepski projekt. I o wiele za drogi. Kupiłem Stigen z Amazonu za około 160 dolarów. Wymiana zajęła popołudnie. Miałem już osie napędowe, które trudniej było wymienić. Stigen jest objęty dwuletnią gwarancją bez limitu przebiegu, o ile kupisz zestaw, który zawiera przewód płynu chłodzącego. Wadą jest to, że przewód płynu chłodzącego przebiega tak blisko kolektora, że ​​ciągle gotuje olej wewnątrz przewodu i dławi przepływ. Większość osób, z którymi rozmawiałem, zaleca wymianę przewodu płynu chłodzącego co 10 000 mil. Co wydaje się uciążliwe, ale nie jest takie złe i kosztuje tylko 20 dolarów. Mam Stigen od roku, przejechałem nim 23 000 mil i wciąż działa świetnie. Szczerze mówiąc, lepiej niż kiedykolwiek. Ale też nie czekam, aż zaświeci się kontrolka wymiany oleju. Zmieniam go co 4000 mil lub mniej.
 
Mając problemy podczas jazdy drogą, od czasu do czasu miałem poślizg w skrzyni biegów. Teraz się poślizgnęła, a zamki w moich drzwiach zamykały się i otwierały, a światła na desce rozdzielczej migały i gasły ...... czy ktoś jeszcze ma ten sam problem? Kiedy to sprawdziłem, nic nie znaleziono.
 
Mam problemy podczas jazdy drogą, od czasu do czasu miałem poślizg w skrzyni biegów. Teraz się poślizgnął, a zamki w moich drzwiach zamykały się i otwierały, a światła na desce rozdzielczej migały i gasły ...... czy ktoś jeszcze ma ten sam problem? Kiedy to sprawdziłem, nic nie znaleziono.
Czy twój to trax z 2024 roku?
 
Nie publikowałem od jakiegoś czasu, więc pomyślałem, że zaktualizuję forum po czterech latach posiadania od nowości jej Trax LS 6M z 2016 roku

Trax żony właśnie przeszedł drugą kontrolę bezpieczeństwa przeprowadzoną przez dealera (4 lata posiadania) 44 000 mil, otrzymał wideo. brak korozji pod pojazdem (z wyjątkiem wydechu, który wydaje się nie być ze stali nierdzewnej) pojazd jest dwa razy w roku zabezpieczany antykorozyjnie. Wszystko w porządku, więc po czterech latach posiadania w kanadyjskim klimacie (3 zimy). Oto nasze całkowite koszty utrzymania (inne niż zabezpieczenie antykorozyjne) i dwa komplety opon, jeden letni i jeden zimowy, zakupione przy odbiorze pojazdu.

3 pióra wycieraczek 50,00
7 wymian oleju 320,00 (pierwsze cztery objęte przez GM)
2 filtry powietrza: 30,00
Plastikowe listwy dachowe wymienione w ramach gwarancji

Kontrola wykazała, że przednie klocki hamulcowe, choć nadal legalne, będą wymagały wymiany w nadchodzącym roku. Każdy komplet opon ma jeszcze między połową a jedną trzecią okresu eksploatacji.

To wszystko, ludzie... Zapłaciliśmy mniej niż 14 000 dolarów za pojazd w 2016 roku, a koszty utrzymania przez pierwsze cztery lata = sto dolarów rocznie.

Bardzo zadowoleni, zawsze posiadamy dwa lub trzy pojazdy i jest to najtańszy "drugi pojazd", jaki kiedykolwiek posiadaliśmy.
Miło usłyszeć od kogoś, kto miał dobre wieści do przekazania. To normalne, że ludzie publikują, gdy mają problemy ze swoim samochodem. Ludzie, którzy nie mają problemów, rzadko publikują. Tak więc, czytając to forum, odnosi się wrażenie, że Trax to kawałek gówna. Moje dzikie przypuszczenie jest takie, że właściciele z niewielkimi poważnymi problemami przewyższają tych z problemami w stosunku 10:1. Nigdy nie miałem poważnego problemu z 1964 Corvair, 1967 Impala, 1971 Nova, 1977 Malibu, Ford Probe, Dodge Ram Conversion Van, Olds Alero, Pontiac G5, 2017 Chevy Spark, 2022 Trax AWD.

OK, moja Nova z 1971 roku miała 65 tys. mil, kiedy w piątek wracałem z pracy do domu, nagle silnik zaczął wydawać dźwięki młotkowania. Wjechałem do pierwszego dealera Chevroleta i zleciłem mechanikom sprawdzenie. Widziałem 2 mechaników, którzy wkręcali silnik, próbując ustalić problem. Potem przekazali mi złą wiadomość. Powiedzieli, że uszkodzone jest jedno łożysko korbowodu, co oznaczałoby, że w silniku unoszą się cząsteczki metalu, i poradzili mi remont silnika. To było prawdopodobnie w 1974 roku. Szacowany koszt 2500 $. To jak 10 000 $ dzisiaj. Powiedziałem im, że po prostu nie chcę wydawać tyle pieniędzy na samochód z przebiegiem 65 tys. mil. Pomyślę o tym w weekend. Mechanik ostrzegł mnie, że jeśli przejadę kolejne 15 mil do domu, istnieje ryzyko, że korbowody uszkodzą blok silnika. Powiedziałem im, że dźwięk młotkowania jest proporcjonalny do prędkości, więc będę jeździł bocznymi ulicami wolniej. W weekend przeczytałem moją podręczną instrukcję napraw i dowiedziałem się, że awaria łożyska korbowodu spowodowałaby więcej dźwięku podczas przyspieszania lub zwalniania. Z tego, co mogłem ustalić, bardziej prawdopodobna była awaria wahacza zaworowego. W poniedziałek rano pojechałem do dealera Buicka i kazałem sprawdzić układ zaworowy. Czekam w poczekalni, z niecierpliwością czekając na werdykt. Dopiero godzinę później wezwano moje nazwisko, abym poszedł do kasy. Rachunek wyniósł 125 dolarów za wymianę zgiętego wahacza i samochód był gotowy do jazdy. Potem samochód jeździł bez żadnych problemów do 150 tys. mil.
 
Problem z 2017 Trax: Mój silnik/wentylator klimatyzacji właśnie przestał działać... w ogóle nie wieje... dziwne jest to, że kiedy wentylator się uruchamia, wieje zimnym powietrzem w pozycji "off". Ale kiedy włączam go na 1 lub więcej... w ogóle nie wieje. Ponadto świeci się kontrolka silnika. Kiedy sprawdziłem to w autozone, okazało się, że to zawór pochłaniacza oparów. Ale dealer Chevroleta nie chce im wierzyć. I muszę to u nich sprawdzić, żeby to naprawić, jestem tak zirytowany.
 
281 - 300 of 357 Posts